02.07.14

MY WEEK(S) ON INSTAGRAM

Nice, Côte d'Azur, 2012
RÜCKBLICK. Da ich mich in den letzten Woche inmitten meiner Klausurenphase befand, gab es leider nicht allzu viel weiteres zu berichten. Wobei...ich war in Hamburg, habe meine Sommerurlaube und Städtetrips gebucht und die H&M loves Music Party besucht (super Event, ein riesen Dankeschön noch einmal an die Organistatoren, den DJ, die Barkeeper und das restliche Team!).
Nächste Woche geht es endlich nach Berlin, die FashionWeek steht vor der Tür und ich kann gar nicht in Worte fassen, wie sehr ich mich freue, meine Freundinnen wiederzusehen. Wohnen werde ich gemeinsam mit Vanessa und Tamara in einer "Blogger-WG", wir können unseren Einzug kaum erwarten. Dann wird auch sicherlich wieder mehr auf Instagram gepostet, wir haben so einiges vor, lasst Euch überraschen!

REVIEW. Since I was the last weeks in the middle of my exam period, there was not too much further to report unfortunately. But...I was in Hamburg, I booked my summer holidays and city trips and I visited the H & M loves Music Party (it was a great event, thanks to the organisation, the DJ, the bartender and the rest of the team).  
Next week I will travel to Berlin, Fashion Week is around the corner and I can not put into words how happy I am to see all my girlies. I will living in a "Blogger WG" with lovely Vanessa and Tamara, we can't expect our catchment barely. Then, you can see certainly more posted on Instagram, we have so many plans, be surprised!

booked my holidays / Barcelona throwback
Cabrio tour w/ my dad and of course the latest "Grazia" issue
H&M loves Music Party in Frankfurt, really like my hairdo
Hamburg beach
my new sunnies by H&M
drinks w/ my best friend at "Heiliggeist" Mainz

SHARE:

1 Kommentar

© StyleGlow | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig