07.09.13

OH, BOYFRIEND!

Picture by Quatre Saisons

JEANS. Lange, lange war ich auf der Suche nach der einen, perfekten Boyfriend Jeans, und nun habe ich sie endlich gefunden.Schlicht, hell und perfekt sitzend (durch die Weite sehr bequem und super praktisch). Ich persönlich finde, dass Boyfriend-Jeans am besten zu hohen Schuhen aussehen, diese verleihen der eher legeren Hose das gewisse Etwas, so dass sie nicht nur in der Freizeit tragbar sind.
Wie ich meine neue Lieblingshose in Zukunft kombiniere steht noch nicht ganz fest, jedoch werde versuchen, sie so oft es geht zu hohen Schuhen und Blazer zu kombinieren.
Meine Lieblings - "Wie-trage-ich-meine-Boyfriend-Jeans" - Looks (von meinen Lieblings-Bloggern) findet Ihr in der Galerie!.

JEANS. A long, long time I was looking for the one perfect boyfriend jeans, and now I've finally found it. Simple, bright and perfectly seated (and because of the width very comfortable and super convenient). In my opinion, boyfriend jeans looks best in combination with high heels.
How do I combine my new favorite pants in the future has not been fully determined, but will try it as often as possible to combine the jeans with high heels and a blazer.
My favorite - "How-I-wear-my-boyfriend jeans" - looks (of my favorite bloggers) you'll find in the gallery!

P.S.: Thanks Bee XY for this wonderful stitch on my left leg!



Kristina from KAYTURE
Nisi from Theetharejade

Aimee from Song of Style

Andy from Stylescrapbook

Christine from Fash'n'Chips
Aimee from Song of Style


JEANS H&M
SHOES Zara (last season)

SHARE:

Keine Kommentare

Kommentar veröffentlichen

© StyleGlow | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig